Eye Studio Gel Eyeliner - Blackest Black

När jag var i New York för en månad sen så blev det en hel del sminkshoping. Då fick denna eyeliner följa med mig hem. 
Produkten är en gel eyeliner finns i en stilren förpackning som innehåller 3g. En borste följer också med när man köper produkten, men jag använder hellre min 102 Eyeliner pencil från make up store (denna).
Färgen jag köpte är "Blackest Black".
Tror den kostade runt 9-10 dollar när jag var i USA (vilket blev ca 60-70kr eftersom dollarn är ganska låg). Men i Sverige på Kicks kostar den 119 kr. 
 
Den är väldigt lätt att applicera runt ögat, man kan superlätt göra både tunnare sträck och tjockare tillsammans med MUS 102 borste. Den skall även vara vattenfast, har inte provat den tillräckligt mycket runt ögat för att kunna säga hur bra den sitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0