Time to pack..

Den 21 Januari ska jag och B (om det inte sker några naturkatastrofer, konkurser eller andra mindre trevliga saker) åka till New York! Så nu är det dags att börja förbereda sig med en av de viktigaste sakerna (förutom pass, pengar, försäkringspapper och annat som kanske är liiite viktigare), vad man ska ha med sig för smink! Därför är det bra börja testa ut vad man kan tänka sig ha med sig (ska försöka att inte överpacka). 
 
Detta är försök nummer ett:
Jag har använt:
 
Bas:
Too Faces Primes & Poreless Pure ♥ Oil Free
Maxfactor Facefinity All Day Flawless Foundation 3 in 1 ♥ WArm Almond
Garnier Roll-on Anti-dark circles ♥ 02
Collection 2000 lasting Perfection Concealer ♥ Fair
Rimmel London Stay Matte Powder ♥ Transparent
 
Kinder:
Make Up Store Blush ♥ Complex
Sleek Face Contour Kit ♥ Light
 
Ögonbryn:
H&M Eyebrow Pencil ♥ Light Brown
 
Ögon:
Urban Decey Eyeshadow Primer Potion ♥ Original
Urban Decay Naked 2 palette ♥ Foxy, Bootycall och Snakebite
Isadora Inliner Kajal ♥ Blonde
Clinique Lash Power Mascara ♥ Black Onyx
 
Läppar:
Lasting Finish by Kate Lipstick, Rimmel London ♥ Kiss Of Life
 
 
Ett rouge, ett rosa läppstift, ett läppbalsam, en svart kajal och en flytande eyeliner sen klarar jag mig mina tolv dagar iväg. Men vi får se när det börjar närma sig hur det slutar! 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Visst är dom fina, älskar DL glitterlacken :)

2012-12-29 @ 22:37:07
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Mia - Makeupartist

så kul med en resa =) Jag brukar alltid packa för mycket smink =P

Svar: Ja det var jätteskoj :D Jag med, men jag lyckads faktiskt hålla mig denna gång. Men jag shoppade desto mer :p
Johanna Tjosson

2013-01-10 @ 13:22:05
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0