Glossybox November 2012

Ojojoj! High score denna gång! 
Månadens tema var Beautiful Dreamer
Boxen innehöll Glossybox Glossymag denna gång, vilkey var väldigt trevligt och boxen var väldigt julig. 
♥Naomi Campbell edT prov och Shower gel - at Night
♥FÄRG gödonskuggspalett - 03 
♥Vichy dagkräm - Idéalia
♥Glossybox blusher - Glossy Rosewood
♥Modelco Lip duo - Striptease lipgloss och Dusk lipstick
Jag som tycker att sminket är allra roligast att få tyckte det var jätteskoj med tre sminkprodukter denna gång! Ögonskuggspaletten från färg har otroligt fin förpacknin och skuggorna har bra pigment, nu är det bara att prova dem på också. Rouget från Glossybox har väldigt fin färg den med, jag har brisy på matta rouge så det kom lägligt. Läppstigt och glossduon från Modelco var inte riktigt min färg och förpackningen är lite klumpig trotts att de försökt göra den smart men kul att prova. Ett prov på en dagkräm från Vichy kommer med välduigt stor sannolikhet användas i januari (då jag ska på "fira examen resa") och ett parfymprov med dusch gel från Naomi Campbell får väll gå för denna gång. En av de bättre boxarna på sista tiden enligt mig, men alla tycker ju olika.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att få en ögonskuggspalett! Var supernöjd med min box den här månaden, men hade inte tackat nej till att få testa paletten :-) Hoppas den är bra :-)

Svar: Ja är otroligt glad att jag fick en hel palett :D Vad fick du i din box? :D
Johanna Tjosson

2012-12-03 @ 21:21:06
URL: http://www.beautybox.devote.se
Postat av: clara

vad tycket du om glossybox? är intresserad av att testa :)

Svar: Jag älskar glossybox!! Visst, vissa boxar är bättre än andra men de är ju samtidigt gjora för så många så alla kan inte bli 100% nöjda varje gång. Jag älskar att få prova produkter som jag annars inte skulle fått prova. Jag har varit med sen glossybox startade i december förra året. Jag har bloggat om alla boxar så kolla i min kategori "glossybox" om du vill se (de första boxarna visade jag på min "vardagsblogg" innan jag skaffade denna, johannaslivsomstudent.blogg.se om du är sugen och kolla på alla boxar som jag fått). Hoppas att det var till hjälp! Undrar du någe mer så är det bara att fråga!
Johanna Tjosson

2012-12-05 @ 12:56:25
URL: http://makebeauty.spotlife.se
Postat av: clara

Tack för ett väldigt bra svar, det kanske man ska önska sig i julklapp då! :)

Svar: Va bra att svaret var bra! :D Det tycker jag du kan göra :D
Johanna Tjosson

2012-12-09 @ 17:25:34
URL: http://makebeauty.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0