Somewhere over the rainbow

I torsdags var jag på middag med tjejkompisar och temat för middagen var "färgglatt", jag tänkte genast regnbåge och försökte mig på att göra en ögonsminkning i många olika glada färger. Så här blev resultatet:
 
Jag har använt:
 
Bas:
Benefint the POREfessional ♥
Max Factor Face Finity All Day Flawless 3 in 1 Foundation ♥ Warm Almond
Garnier Roll-on Anti-dark Circles Concealer ♥ Light
Make Up Forever Full Cover Extreme Camourflage Cream Concealer ♥ #4  
Rimmel Stay Matte Pressed Powder ♥ Transparent
 
Kinder:
Everyday Menerals Face Face Bronzer ♥ Soft Bronzer
MUA Makeup Academy  Blusher ♥ Shade 2
Sleek MAkeup Face Contour Kit ♥ Light (highlighter sidan)
 
Ögonbryn:
MAC ♥ Charcoal Brown
 
Ögon:
Nyx Eyeshadow Base ♥ White
88 Paletter (Matt och Skimrig) ♥ Diverse färger jag tyckte passade in (Jag köpte mina här för 2år sen kanske, men de finns inte kvar)
Clinique Lash Power Mascara ♥ Black Onyx
Urban Decay 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner ♥ Perversion
Make Up Store Eyepencil ♥ Black
 
Läppar:
E.L.F Matte Lip Color ♥ Coral
MUA Lipstick ♥ Bare
Jemma Kidd Make Up School Hi Shine Sil Touch Lip Gloss ♥ Bare

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0