Glossybox Augusti 2012

Tillbaka i Sverige efter min semester i Danmark, hämtade ut min efterlängtade Glossybox så fort jag kom fram. 
 
Innehåll:

♥ Maxfactor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 Foundation (Warm Almond)
♥ Welda Sea Buckthorn Replenising Body Lotion
♥ Jelly Pong Pong Lip Frosting (Irish Cream Pavlova)
♥ Glossybox Lipstick (Glossy Pink)
♥ Byebra (AA-Ckupa)
 
Jag är jättenöjd med månadens box! Jag är nog mest förtjust i när man får smink och i denna box var ju 3 av 5 just smink. Jag tycker att det var otroligt fina fäger på båda läpprodukterna och frostingen känns bra och inte för kladdig på läpparna. Va jag kunde se när jag gjorde ett "snabbprov" av foundationen så är det nog rätt nyans, sen får vi väll se om den är så 3 in 1 som de säger att den ska vara (det ska vara primer, Concealer och Foindation i ett). 
Ännu en body lotion känns okej (bra att spara till resor) men brösttejpen den vet jag inte riktigt vad jag ska göra med, kanske ska prova den någon dag bara för att förlänga livet lite (för ett gott skratt ska ju förlänga livet)..
Överst Jelly Pong Pong Lip Frosting Irish Cream Pavlova och underst Glossybox läppstift GLossy Pink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0