Tips: Tangle Teezer

För kanske 2 månader sen gjorde jag en beställning hos Asos, då fick bland annat denna grej följa med. Detta är en Tangle Teezer och den fungerar som en borste och ska reda ut trasligt hår utan att skada det.
 
Min Tangle Teezer har helt och hållet tagit platsen som min andra favoritborste hade förut, jag använder inget annat än denna. Den är UNDERBAR!! Jag köpte den som sagt på Asos.com (länk) och jag köpte den för 119:- (antar att pundets värde gått upp, för den kostar 122:- nu), lite dyrt för en hårborste för min smak, men den är värd varenda krona! Jag har väldigt tjockt hår och just nu väldigt slitet (slarvat med frisörbesöken, oppsi) men det går hur fort som helst att borsta ut det! Och det bästa av allt, DET GÖT INTE ONT. Annars brukar det göra jätte ont att borsta ut håret efter en dusch (om jag inte använder alldeles för mycket balsam), men inte längre.
 

 
För ett tag sen var jag på kicks och såg att de hade fått in dem där, försökte hitta en länk på deras hemsida för att länka men hittade inte, men jag har också sett att de finns på eleven.se (lite dyrare dock).
 
Så ett tips till alla som är trött på att det gör ont när man borstar håret! DEN ÄR UNDERBAR!!
Och för dem som inte är så förtjust i orange, den finns i andra färger!
 
Den får detta betyg av mig:
 
 
Följ min blogg med Bloglovin
 

Kommentarer
Postat av: sellwins skönhetsblogg

Funderat på att köpa mig en sådan länge nu :)

Svar: Den är verkligen toppen! Rekommenderar starkt! Jag är hur nöjd som helst :)
Johanna Tjosson

2012-06-23 @ 09:42:53
URL: http://www.sellwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0