Ny ögonbryns favorit

Ännu ett inlägg om ett av mina Ullared köp, men detta ögonbrynskit förtjänar verkligen ett helt inlägg!

Wet n´ WIlds Ultimate Brow Kit i färgen Ash Brown köpte jag på Ullared för runt 50:- (kommer inte ihåg exakt). Det innehåller ett vax och två skuggor, en mörkare och en ljusare ton. Skuggorna är otroligt pigmenterade!
I kitet får man även med en snedställd mini pensel som inte är den bästa, men den duger och man får med en min pincett.
Jag använder mig av den ljusare skuggan och sen lite av den mörkare i "änden" på brynet. 
När jag lagt över bilderna till detta inlägg på datorn och satt och lekte med ögonbrynskitet så upptäckte jag att det även innehåller en utskjutbar spegel, otroligt praktiskt! (de blev en iphone 4 bild, orkade inte plocka  fram systemisen igen).
Detta kit rekomenderar jag starkt, färgen passar nog till dig som har samma hårfärg som jag och gillar mörkare bryn och till mörkare hårfärger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0