Sephora ♥ Outrageous Volume Dramatic Volume Mascara

Jag är alltid på jakt efter den perfekta mascaran och när jag var på Sephora så fick denna mascara följa med hem. Det är Sephoras egna märke och mascaran heter Outrageous Volume Mascara och den ska enligt namnet ge dramatisk volym. 
Borsten är väldigt stor! 
 
Före och efter bild: 

Jag lyckades inte få till fransarna på bild som jag tyckte att de såg ut "på riktigt", de såg mycket längre och ut som fler än på bilden. Men jag måste säga att jag trotts den stora borsten tycker att jag lyckades få till väldigt fina underfransar!
 
 
Detta är en jämnförelse med hur stor borsten är. Jämnför med LOreals Volume Million Lashes som jag förut tyckte hade en massiv borste:
 
Detta är den jag jämnför med för de som inte är lika knäppa som jag och vet vilken det är utan att behöva se den:
 
Första intrycket är helt klart positivt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0