Semestershopping

Förra veckan var jag och sambon iväg på semester i Danmark och det blev en hel del shopping. (Shopaholic!?) Detta var vad jag fick med mig i skönhetsväg:
 
I Köpenhamn:
Sephora:
Benefit Coralista ♥ Benefit The Porefessional Primer ♥ Sephora Triple Action Cleansing Water ♥ Sephora Outrageous Volume Mascara ♥ Make Up Forever Mat Velvet + Matifying Foundation ♥ Make Up Forever Full Cover Extreme Camoflage Cream Waterproof Concealer ♥ Sephora Stippling 113 Brush ♥ Sephora Natural Foundation 111 Brush  ♥ Sephora Professionnel Mineral Powder 45 Brush
Freebees från Sephora: Spegel, Benefint Mini av They're Real och diverse parfymprover.
 
Magasin (Clinique och MAC) och Topshop:
Clinique Bottom Lash Mascara ♥ Clinique Lash Power Mascara ♥ Topshop Cream Blush Neon Rose ♥ Mitt första MAC köp (wiie!) ett quad med Naked Lunch, Wedge, Charcol Brown och Mystery.
 
Inglot:
Freedomsystem palette 10 skuggor ♥ Lite prover på foundation
 
Roskilde/Holbaek:
Matas:
Origins Well Off Eye Make Up Remover ♥ United State Balancing Tonic ♥ Checks And Balances Frothy Face Wash ♥ Balanced Diet Lightweight Moisture Lotion ♥ Gin Zing Eye Cream
Origins Modern Friction Nature's Gentle Dermabrasion ♥ Clear Improvement Active Charcoal Mask To Clear Pores ♥ Drink Up Intensive Over Night Mask To Quench Skin's Thirst ♥ 2st Super Spot Remover
NUXE Lip Balm  ♥ 2st Rimmel Stay Matte Pressed Powder ♥ Rimmel Lastin Finish 1000 Kisses Transferproof Lip Tint + Balm i 720 Forever Walnut och 110 Stay Very Berry ♥ Rimmel Professional Eyebrow Pencil ♥ GOSH Long Lasting Brow Pen
 
Nått Apotek jag glömt namnet på:
Avéne Thermal Spring Water
 
Påvägen hem från Danmark gjorde vi ett besök på Gekås i Ullared, där fick detta följa med hem:
Baby Foot Deep Skin Exfoliation ♥ En extra av min älskade Gariner Anti Dark Circels ♥ Elisabeth Arden Maximum Volume Mascara ♥ EcoTools Bamboo 6 Piece Brush Set ♥ EcoTools Bambo Eyeshadow Brush
Wet 'n Wild Mega Eyes Créme Eyeliner ♥ Coloricon Eyeshadow Trio Walking On Eggshells ♥ Coloricon Eyeshadow Palette Comfort zone ♥ Ultimate Brow Kit ♥ Mega Glo Illuminating Powder










Kommentarer
Postat av: cecilia dijkstra

vad köpte du spehora mineral powder brush för? Funkar den till flytande foundation? Ä sugen att köpa den på sephora när jag ska till stockholm senare iår:)

Svar: Hmm, det exakta priset kommer jag inte ihåg men tror de var runt 150 danska kronor. Den funkar super till flytande foundation, jag använder den mest till det :) Men den funkar även kanon till mineral. Kan rekommendera den varmt!!
Johanna Tjosson

2012-11-01 @ 11:36:11
URL: http://pervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0