Maxfactor Face Finity All Day Flawless 3 in 1 Foundation SPF 20

Fick med denna foundation i augustis Glossybox. Produkten skall vara en 3 i 1 produkt, den ska funka som primer, foundation och concealer. 
Flaskan har en bekväm pump!
Den satt kvar ganska okej utan primer så lite primerefekt har den. Som foundation tycker jag att de funkar kanon, den täcker över de röda partierna i mitt ansikte bra men jag tycker fortfarande det ser naturligt ut. Men concealer? Ne, måste ha en annan för den täcker inte allt som behöver täckas, inte hos mig i alla fall...
 
Skulle absolut kunna tänka mig att köpa den själv efter att ha fått den i Glossybox!
 
Foundationen ska komma ut i butik nu i slutet av september och enligt glossybox ska den kosta 160:-
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

den där har ju jag köpt..tro vart jag lyckats lägga den någonstans då..haha :)

Svar: haha, det där känner jag igen ;) Den kommer nog fram tillslut :D
Johanna Tjosson

2012-11-06 @ 18:42:05
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0