Origins Drink Up Intensive Overnight mask

Tips i vintermörkret!
I sommras när jag var på semester i Danmark passade jag på att köpa med mig en del produkter från Origins, då fick bland annat denna återfuktade ansiktsmask följa med hem. Och oj va bra den är att ha nu när det är kallt, för min annars kombinerade hy åt det mer feta hållet är ganska torr. 
 
Det är en ansiktsmask som man ska applicera på ny rengjord hy innan man går och lägger sig och låta verka under natten och när man vaknar känns hyn väldigt återfuktad!! Den kostade runt 200 danska kronor i Danmark men jag har sett att Åhlens (länk) har den för 280:- och det är den helt klart värd tycker jag! 
 
Den gröna tuben innehåller 100ml och jag är inte ens halvvägs och jag har använt den flera gånger! Själva masken är vit men lite svagt gulfärgad och det roligaste av allt är att den luktar apelsin (min sambo känner på en gång att jag har haft på denna) och jag tycker den luktar jättegott (och sambon också)!
 
Enligt produkten ska denna användas två gånger i veckan, men att den kan använda flera gånger om man vill och jag har nog använt den ca 2 gånger i veckan, ibland fler och ibland färre. 
 
Så har du problem med torr vinter hy så kan denna hjälpa dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0