Nytt

Har beställt hem yttligare lite nytt.
 
Jag är alltid på jakt efter den perfekta foundationborsten. Min absoluta favorit är real techniques buffing brush (en del av deras core collection, länk) men det är alltid roligt och se om man kan hitta någon som är lika bra eller bättre än den så därför beställde jag en F20 HD Flat Top Kabuki/Buffer Brush från http://www.blankcanvascosmetics.com, den kostade 12€ och frakten kostade ca 3€. Så nu är det bara att se om den är likvärdig RT eller inte.
 
Jag är väldigt förtjust i mineralfoundation och har provat både bare minerals och E.L.F's variant och jag har tyckt att de är ganska okej. Och tidigare har jag ju beställt prov från Everyday minerals (men som var för ljusa) och nu har jag beställt hem ett prova på kit från TiKei. Detta provkit är det lilla och de kostar 143:- och innehåller 10st prover och en babykabuki (man kunde välja bland olika borstar och prover, jag valde kabukin och foundation och en conceler prov).
 
Så nu har jag lite nytt att prova, alltid skoj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0