MUA - Makeup Academy

Jag har verkligen shoppat alldeles för mycket smink denna månad! Men kunde inte slita mig när jag fick se på Violas blogg att man kunde beställa smink från MUA som jag velat prova länge! Och allt är superbilligt! 
 
Ögonskuggor i färgen 1 och 12. £1/st
Läppstift, Shade 16 Nectar, Shade 14 Bare och Shade 15 Juicy £1/st
Mosaic Bronzer Sunkissed Glow och Mosaic Blusher English Rose £2.50/st
Heaven And Earth Palette (denna har jag varit mest sugen på) £4
Pretty Pastells £4
 
Frakten gick på £4.95, så frakten var dyrast av allt men ändå inte den dyraste frakten jag åkt på (en del webbutiker i Sverige har dyrare frakt än detta och detta är köpt från England).
 
Swatches:
 
Det ska bli jättespännande och se hur bra dessa är! Uppdateringar kommer.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Har vart sugen på att beställa från MUA ett bra tag nu. Det får bli en beställning inom en snar framtid.

Svar: Det låter inte dumt! :D Jag kommer absolut beställa flera gånger :)
Johanna Tjosson

2012-07-14 @ 04:52:17
URL: http://missbeautyholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0