Glossybox Juni 2012, Sunkissed Beauty

Hämtade ut månadens Glossybox idag och temat denna månad var Sunkissed beauty.
 
Innehållet:
 
 
♥ Femme Natural Boost (Bonus produkt), en energidryck gjord för kvinnor av kvinnor.
♥ Moroccanoil, Original Oil Treatment och Light Oil Treatment
♥ Puma Yellow EdT (Bodywash och Doftprov)
♥ Murad, Skin Perfecting Primer - Blemish & Shine Control
♥ Odd Molly, "Sun Day", Suncare Facial SPF 25
♥ Toni & Guy, Sea salt Texturizing Spray
 
Jag är otroligt glad att jag fick primern, solskyddet för ansiktet och saltvattensprayen! Att man fick med en energidryck som bonus tycker jag va rikgigt skoj. Det var bra att jag fick Moroccanoil igen (de var med i första boxen, länk) eftersom jag tycker att det är en bra produkt och jag nu kan vänta ännu längre innan de tar slut och jag behöver köpa det, men det är ändå lite tråkigt att få något som man redan fått, men det känns ändå helt okej. Men Pumas doft föll mig inte i smaken, så denna kommer jag inte behålla, men alla är vi olika.
 
Eftersom jag har varit med sen starten i december och har recenserat alla produkter varje månad så har jag lyckats komma upp i de 500 glossydots som man ska ha för att få en gratis box, så denna månad var den gratis.
Är du också sugen på att börja prenumerara på Glossybox så kan du göra det här, det kostar 139:- i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0