Glossybox Juli 2012

Månadens tema för Glossyboxen är Summer Romance, innehållet:
 
♥Anatomicals, Farwell the Scarlet Pimplhell, Cleansing Mud Mask (Full storlek)
♥Brilliant Smile, Whitening+ Toothpaste (Full storlek)
♥Skinplan, Vitamin C Booster (Full storlek)
♥Alessandro, Heel Rescue Balm
♥Alessandro, Pro White Nail Polish
 
Denna månad var en okej box, inte rikgtigt någonting som jag hoppar högt av glädje för att jag fick men jag är ändå väldigt nöjd! Och jag ska för första gången prova att använda en svindyr tandkräm (149:-, jag brukar köpa pepsodent eller collgate för 20:-) så det ska bli spännande och se om tänderna blir vitare (har tagit en förebild, får se om jag vågar lägga ut dem sen). Vitamin C Boostern är något som jag aldrig har hört talas om! Och priset 545:- för denna lilla burk på 3g känns ju som en väldigt överpris, men vem vet det kanske är en mirakelprodukt, återkommer med det. En ansiktsmask är ju alltid skoj och fotkrämen ska förhindra hård hud och det kan behövas hos mig så vi får väll se där med. Nagelgrejen får vi se om jag använder, brukar inte få fläckar på naglarna men man kan ju kanske prova ändå. 
 
Är du sugen på att få hem en egen Glossybox? Titta in här

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan jätte fin blogg! Jag har en frågestund på min blogg och det skulle va jätte kul om du frågade något! (Länkar alla som ställer frågor) http://jaasses.webblogg.se/2012/august/fragestund.html#comment (direkt länk)
Annars vad ska du hitta på idag? :)

Svar: Tack så mycket :) Idag ska jag inte hitta på något speciellt, bara ta det lugnt. Du då? :)
Johanna Tjosson

2012-08-04 @ 04:40:26
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0