Semestersmink

Nu när detta inlägg kommer upp så är jag (förhoppningsvis) i Danmark för min semestervecka efter 10 veckor av sommarjobb. Jag tänkte ta tillfället i akt och visa vad jag har packat ner i sminkväg. 
 
Det fick bli två sminkväskor för allt fick inte plats i den svarta (ooopsi)
Den svarta är E.L.F's signature case som även har plats för mina sminkborstar och en färgglad som är köpt på en H&M rea någon gång när jag gick i gymnasiet. 
Min älskade Urban Decey Naked 2 Palette innehåller allt jag behöver i skuggväg. 
Lumene Bluberry Mascara ♥ Ögonfransböjare (fake Shu uemura  från ebay) ♥ Maybelline Color Tattoo On and On Bronze ♥ UD Primer Potion.
UD 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner Pervertion ♥ MUS Black Eyeliner ♥  MUS Vanilla Eyeliner ♥ H&M Eyebrow Fix ♥ H&M Dark Brown Eyebrow Liner
Oriflame Tender Care Protecting Balm ♥ Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain Sweetheart Valentine ♥  E.L.F Luscious Liquid Lipstick Perfect Pink ♥  Revlon Lip Butter Strawberry Shortcake
E.L.F Studio Kabuki Face Brush ♥ Sigma F40 Large Angled Contour ♥ Sigma F05 Small Contour ♥ Real Techniques Buffing Brush ♥ RT Deluxe Crease Brush ♥  Sigma E25 Blending ♥ Sigma E35 Taperd Blending ♥  UD Shadow Brush ♥  Sigma E30 Pencil Brush
Everyday Minerals Jojoba base Foundation ♥ Garnier Caffeine Anti-dark Circle 2-in-1 ♥ Maybelline Super Stay 24H Concealer Correcteur ♥ Bare Minerals Mineral Veil ♥ Lumene Beauty Base Matifying Primer ♥ Revlon Colorstay Foundation
Jemma Kidd Make Up School Dewy Glow All Over Radiance Créam Iced Gold ♥ NYX Blush Taupe ♥ MUS Blush Complex
 
När jag kommer hem så har jag förhoppningsvis (rättelse, Antagligen!) massa nytt att visa, ska ta en tripp till Köpenhamn och där har de både Sephora och Inglot... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0