Glossybox - Februari 2013

The Black Box
Månades box ser väldigt fin ut, svart med ett rosa band.
♥ Modelco - Cheek + Lip tint "Rosy Red"
♥ Lush - Dream Cream
♥ Batiste - Dry Shampoo "Original"
♥ Maria Nila Stockholm - Swedish Therapy Oil
♥ Modelco - Lip Enhancer Illusion Lip Liner "Nude"
Swatch läpp pennan. (Cheek och lip tint finns swatch på här).
 
Vad tyckte jag om den här boxen då?
Måste börja med lite ris och säga, ännu en hårolja? Jag har inte ens gjort slut på mina två mini maroccon oil som jag fick i min allra första box december 2011 (och har fått hårolja två gånger till efter det).. Och cheek och lip tintet var i exakt samma nyans som det var i nyåraboxen, så det var en liten besvikelse!
Lush dream cream har jag använt förut och det är superbra! Batiste dry shampoo har jag också testat innan och jag gillar det med! Och en nude läpp penna har jag tänkt att jag behöver så det var bra!
Så trotts ytterligare en hårolja och ett cheek tint är jag ganska nöjd, det är inte den bästa boxen jag fått, men inte heller den sämsta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0