Tarte Amazonian Clay 12-hour Blush

En av de saker i sminkväg jag var mest nyfiken på när jag var i USA var märket Tarte som jag hört mycket om på youtube och då speciellt deras rouger. Tog mig en titt och ville egentligen köpa hem de flesta av dem, men lyckades tillslut få ner dem till två. 
Köpte ett (beskrivning från Spehora.coms hemsida) dämpat jordgobbsrött rouge med namet Natural Beauty och ett nudefärgat med namnet Exposed
Naural Beauty till vänster på alla bilder och Exposed till höger. 
 
Både ytterförpackningen och själva produkten är oerhört vackra! 
 
Dessa kommer jag säkerligen få mycket användning av, synd bara att de inte går att få tag i i Sverige, men Ebay finns ju alltid. Jag köpte mina när jag var i New York, de kostade $26/st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0