Glossybox Oktober

Mycket jag vill göra, men timmarna på dygnet räcker inte rikigt till. Men går sista teminen på universitetet så bloggen får tyvärr komma i andra hand. Men vill fortfarande lägga upp alla glossyboxar så här kommer månadens som jag hämtade ut i dag.
 
 
Månadens tema var The Beauty Of A Geisha.
♥ Love & Toast - Shower Gel "Persimmon Plum" (Fullstor)
♥ Beautybird - Luxurious Exfoliating Soap Bar (Fullstor)
♥ Nails Inc. - Nail Polish "Flammable"
♥ Lenson Adore - Linser "Hazel" (Fullstor)
♥ Brilliant Smile - WhiteningEVO Mouthrinse
♥ Extra produkt, Gesiha - Dark
 
Har lite delade känslor angånende denna box. Nagellacket var en jättefin höstig färg (vilket jag har tänk att jag behöver) så det ä jag super nöjd med. Linser ver jag inte, visst de va bruna så det ska bli skoj att prova (eftersom jag har blåa) men det är mest för bloggaren i mig tänker "då kan jag prova att göra looker för blåa och bruna ögon" annars är de inte till särskild nytta eftersom jag har glasögon (ska jag ha linser i ska det vara styrka i!). Tandgrejen känns lite dum att skicka ut flera månader efter tandkrämen (de står att den funkar bäst om man använder tandkrämen till, tandkrämen tog slut efter ca 1 månad, dyrt!). Skrubbtvålen, nja, jag är inte särskilt förtjust i hårda handtvålar. Kroppstvålen kommer väl till pass då min andra tar slut när som helst, men annars är det nog den 3dje- 4de jag fått på ett år från glossybox. Choklad är alltid gott! Men man kan inte älska varje box, så väntar med spänning på nästa!. 
 
Tillägg linser: Tydligen hade de gått och byta till linser med styrka i, men jag var så ivrig och bröt förpackningen så detta kan inte jag göra. Men tips till er andra!

Kommentarer
Postat av: cecilia dijkstra

Har du sett att om man köper fyra geisha 100g så får man en glossybox? Ganska värt, då får man en ursäkt att äta choklad!

Svar: Jag har hört något om Geisha och glossybox, men inte rikigt engagerat mig i hur :p Men 4 st lät som en bra deal, då tjänar man ju lite på det ;) Och som du sa, en bra ursäkt till att äta choklad :p
Johanna Tjosson

2012-11-01 @ 20:40:37
URL: http://pervo.blogg.se
Postat av: Anna

Ciao!

Du vet väl att du kan byta dina linser till linser med styrka? Kolla deras info här http://www.lenson.com/se/glossybox

Svar: Attans, redan öppnat :(
Johanna Tjosson

2012-11-02 @ 15:20:19
Postat av: Sofie

Du kanske redan har hunnit öppna din förpackning med linser, men annars kan jag berätta att man kunde byta till linser med styrka i om man ville också! :)

Jag bytte bara färg på mina linser men har sett flera som har fått byta till linser med styrka i! :)

Svar: Attans, jag som redan hunnit öppna och kollat på färgen. Tack för tipset ändå :)
Johanna Tjosson

2012-11-05 @ 19:01:18
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0