Lush Foundation

Köpte för ca två veckor sen Lush Foundation i färgen Jackie Oates (den ljusaste).



 Och idag bestämmde jag mig för att prova den för första gången, såhär blev resultatet:

Innan foundation                                                        Efter Foundation


Helt färdigsminkad                                                    7 timmar senare (har endast bättrat på med lite puder)

Måste säga att mitt första intryck är att den täcker ganska bra, den täcker mycket av de röda jag har men det ser ändå ganska naturligt ut. Men tyvärr tror jag att jag (för första gången) råkade ta en för ljus foundation ton, är så van att alltid ha den ljusaste och borde uppenbarligen börja testa dem innan jag köper.

Lush foundation kostar 139:- och finns i 5 färger.

Tycker också att foundationen efter 7 timmar fortfarande ser bra ut, visst man behöver bättra på med lite nytt puder men det behöver jag alltid. Och trotts att jag bar denna utan primer under vilket jag annars måste ha för att foundation ska sitta bra i mer än en timme. Visst, lite avskavt är det på nästan där mina glasögon sitter, men det har ingen foundation jag provat suttit kvar för.

Om jag ska sätta betyg så skulle jag sätta detta:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0