Twelve

Idag invigde jag två av skuggorna från MUA och deras Mosaic Bronzer, så här blev resultatet:
 
Bas :
Too Faced Primed & Porless Pure Primer ♥ Oil-Free
Make Up Store ♥ Neutralizer Yellow
Jemma Kidd Light As Air Foundation ♥ Ultralight
E.L.F Complete Coverage Concealer ♥ Light
Garnier Caffeine Anti-dark Circle 2-in-1 ♥ Fair 
E.L.F Mineral Boster ♥ Sheer
 
Kinder :
MUA Mosaic Bronzer ♥ Sunkissed Glow Shade 2
 
Ögonbryn :
The Body Shop Brow Definer ♥ Dark Brown
 
Ögon :
Make Up Store High Tech Lighter ♥ Platina
MUA Eye Shadow ♥ Shade 1 och 12
Urban Decay 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner ♥ Perversion
Urban Decay 24/7 Glide On Pencil ♥ Zero
Bourjois Volumizer Mascaea ♥ Noir
 
Läppar :
E.L.F Mineral Moisturizing Lip Tint SPF 8 ♥ Guava

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du blir ju så himla fin :) och du måste använda väldigt bra med produkter? jag hittar bara skit helatiden :/ jag blir glansig helatiden och då häver jag på mer puder och blir alldeles mörk och så :/ usch ! Sen håller de inte alls en hel dag, du får visa mig produkter speciellt täckstift och puder (de är det jag använder) tycker inte om foundation längre :/ hjälp mig och hitta mig färg, är ju så blek! Du är ju jätte duktig på detta ju :)) så fin äru! <3

Svar: Tack va söt du är! :) Jag har kollat väldigt mycket på youtube i flera år och tyckt om smink sen jag var 11 så jag har lärt mig endel :p Ja visst de kan jag göra :) Har du provat mineralfoundation? Är ju typ bara som ett puder som man har på men som täcker lite mer :) Jag har provat flera olika och har en del hemma så du får komma och prova :)
Johanna Tjosson

2012-07-15 @ 00:38:14
URL: http://Viiiickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0