Favoriter i Juli

Då är även juli månad snart över, det går så fort! Denna månadens favoriter består av sådant som jag använt mest sen sist och det jag tyckt bäst om. 
♥ Urban Decey, Naked2 Palette
♥ Everyday Minerals, Soft Bronzer
♥ Everyday Minerals, Alabaster jojoba base foundation
♥ MUA, Mosaic Blush "English Rose"
♥ Essie, "Fiji"
♥ L'Oréal Nude Magique BB Cream, "Light"
♥ Maybelline Super Stay 24h Concealer Correcteur, "2 Light"
 ♥ Taylor Swift, "Wonderstruck"edP

Urban Decey Naked2 Palette, denna palett är ett av mina dyraste sminkinköp (ca 350:-) men det är också en av de sakerna i min sminkkollektion jag använder mig mest av (den tillsammans med UD 1a Naked Palette). Jag är verkligen hur nöjd som helst med båda Naked paletterna och 2an har jag använt mig mest av under Julimånad, den innehåller lite kallare toner. Jag har jobbat mycket under månaden och 2ans toner passar sig bättre på jobbet.
Everyday Minerals soft bronzer och Alabaster foundation, dessa har jag beställt hem som prover och tyckt om väldigt mycket så de är påväg hem i fullstorlek. Inlägg när jag bär bronzern här 
MUA Blush, denna har jag också använt mycket till jobbet och den ger lagom mycket och lagom rosa färg på kiunderna. Inlägg när jag bär rouget här.
Fiji, det underbara ljusrosa lacket som jag har suktat efter ett tag. Äntligen är det mitt och lacket pryder tånaglarna, nu är det bara att vänta tills jag slutar jobba för denna sommar så jag kan måla fingernaglarna också (får inte ha nagellack på jobbet).
L'Oréal BB Cream och Maybelline Concealer, denna kombination har använts flitigt sen jag införskaffade mig dessa produkter, visst de är ganska nya hos mig men jag tycker ändå att de har varit så bra så de hamnade i favoriterna ändå! Inlägg BB Cream. 
Taylor Swift, denna parfym hade jag aldrig kommit på tanken att köpa själv, dels för att jag är för snål för att köpa parfymer och för att jag antagligen inte ens hade tittat åt den eftersom jag aldrig har lyssnat på Taylor Swift. Men Ack så glad jag är att jag får så bra födelsedagspresenter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0