Maybelline Color Tattoo 24HR Gel-Cream Eyeshadow

Efter att ha hört de pratas om dessa krämskuggor på youtube ett bra tag så har de tillslut kommit till Sverige. Maybellines Color Tattoo som ska sitta väldigt bra på ögonlocket och ha bra pigment, när jag upptäckte det  var jag tvungen att ge mig ut på jakt och prova en. 
 
Färgen On And On Bronze fick följa med hem, det känns som en färg som jag kommer ha mycket användning för i höst.
Den är väldigt väl pigmenterad och man kan både använda sig av ett tjockare lager för mer färg och även sudda ut.
 
Det ända jag kan säga på en gång efter att ha provat att ha skuggan på ögonlocken idag när jag har varit hemma och haft fixar dag är att jag som har feta ögonlock antagligen kommer behöva ha primer under för att få skuggan att sitta kvar snyggt, men det är ju som vanligt!
 
99:- konstade denna (eller rättare sagt 89:- för mig, köpte på H&M och de hade 10% för medlemar), om det är värt det får vi se senare när jag har använt den mer.
 

Kommentarer
Postat av: Mia

tack för tipset =)
De säljs av Emite makeup, kontakta dem via mail om du vill köpa en palett, de har inte hunnit lägga upp dem i webshopen än =)

2012-08-25 @ 15:35:33
URL: http://www.miasmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0